Thursday, April 21, 2011

PMR

Salam..
Korg? Korg ta stress ka klau dah dkat2 nak exam?
exam besr lak tu ..

AdoOi ... Dis year iQ exam PMR..
Kecut prut, xlma lgi ..
Buln 10.

Masa kanak2 .. bca buku sikit mcm ni dah kira bgus kn?
mak bpak dah happy, dah ckp..
"rajin anak aku" .
Btul  tak?? hehe,
klau bdak yg nak PMR takkan la nak bca bnyak ni je kn ??
Tak Mungkin ..
Tak nak cemerlang ja bca 2/3 buku ja?
pdhal exam ambik smpai 9subject ..
atleast klau iQ yg nak PMR ni .. bca buku,
bnyak mcm ni .. blum tntu mama stop bising ..
nak PMR kn .. kna lah bkorban msa sikit .. hehe,
tpi, klau jdi bdk U nti ( INSYALLAH) ..
bca buku msti bnyak ..

Mcm ni erk ??
whoa ! brp purnama bru nak khatam suma ni?
haha ,
Bacalah, Bacalah Mari Membaca.. Jadikan Membaca Budaya Kita ..
Ahaha .. tw tak lgu ni ?
Renung2kn & Selamat Beramal ^^

A_S

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm a converse princess

Link3 .. Jom share link sayangs