Saturday, May 7, 2011

| Jatuh |

 JATUH~aDam
Di manakah pemandangan terindah di dunia
Puas ku cari setelah jauh melangkah
Hingga takdir menyuluh ke arah mu
Ku temu pemandangan itu terlakar di wajahmu

Dengan setiap renungan Terpesona ku rasakan
Dengan setiap belaianmu hati makin tersentuh

Oh kasih, oh kasih
Ku berterima kasih
Padamu kerana menyempurnai hidupku

Dan sakit dah sungguh aku asyik terjatuh
Jatuh cinta dengan kamu

Dalam berjuta-jutaan lagu
Tiada satupun dapat menenteramkan kalbu
Melainkan bila kau menyebut
Ke telinga bahawa kau juga sayang padaku

Dengan setiap lafaz kata
Harapan makin menyinar
Untuk kita bersama membina hidup bahagia

Oh kasih, oh kasih
Ku berterima kasih
Padamu kerana menyempurnai hidupku
Dan sakit dah sungguh aku asyik terjatuh
Jatuh cinta dengan kamu
>Terima Kasih<

[ Z_Z ]

(Janji.Aishiteru)

A Busy Month Next Month :p

uRGH ! seriusly ..
This month is the most biziest month of all !!

About Atiqah Shahirah..

Name: Atiqah Shahirah
B'Day: 28 mei 1996
Status: Z_Z Inside <3
Hobby: Singing, Talking, Cooking, Looking and a lot more ..
me: Simple, Fun, Easygoing ..
Ambition; Either...
Doctor, Digital Forensic Expert, Photographer

my dream boy;



Aishiteru ..
Z_Z Boked ..


p/s . waktu keboringan xda kerja ^^

eXam stressed Out !

Next week start dah exam !
Oh.Em.Gee ..
stress nie !!
Huhu,
Rarely On9 for sure !
Muaxt !
Aishiteru <3
Z_Z Inside !

Monday, May 2, 2011

MemBosankan ??


Abg ? Abg tak membosankan pun lah ..
knp abg bleh fkir mcm tu ?
hadoOiYai ..
abg ni ada2 jalah ..

well, iQ mmg sakit aty ngn abg SIKIT ..
tapi, iQ tak plak fikir abg mmbosankan ..
jgnlah fikir mcm tu lgi ky?

iQ xsuka abg fkir mcm tu ..
jgn fikir bukn2 ..
agak2 ar bang ..
nti kin tmbah sakit aty ja .. = (

Janji ar, jgn ckp mcm tu lgi ..


salam sayang,


Atiqah.Shahirah.Safarwan

A_S ..Aishiteru.. Z_Z

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm a converse princess

Link3 .. Jom share link sayangs