Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 22, 2010

★My Fav. sOngs☆

★Karna Cinta - Bella☆

tlah kutemui banyak cinta
di hati ini datang dan pergi
selimuti kisahku yg biru
yg dalam di hati
biar kurentangkan cintaku
menariku di atas senduku
sendirinya aku tak berkasih
yg dalam di hati

reff:
karna cinta aku jadi sepi
karna cinta aku jadi riang
karna cinta aku jadi pilu
karna cinta kini ku sendiri
karna cinta pelangiku hilang
karna cinta matahari pergi
namun ku yakin dalam hatiku
cintaku tak boleh membunuhku

tlah kutemui banyak cinta
di hati ini datang dan pergi
selimuti kisahku yg biru
yg dalam di hati
biar kurentangkan cintaku
menariku di atas senduku
sendirinya aku tak berkasih
yg dalam di hati

★Nadiku☆
Suara kisah kita
Yang sehalus sahutan di mata
Segala norma yang melena ku
Pada aroma syurga kita
Nan syahdu cinta menunggu
Sayunya kerna air matamu

Chorus
Nadiku bagaikan berlagu
Nantimu hentikan apa berlaku padamu
Yang ku temu
Hadirmu sambutlah damba dakapanku

Suria kasih kita
Yang berbisik gerimis serinya
Seindah frasa yang damaikan ku
Walau sezarah air mata
Biarku kucup wajahmu
Leburkan saja ia padaku

★Tanpa mu ku tak bisa - Randy Pangalila☆

Ku bayangkan.. ku tuliskan..
Dan ku nyanyikan sebuah lagu
Ku khayalkan.. ku setakan..
Segala emosi dalam diri
Hingga ku dapat mencinta
Dan ku persembahkan untukmu...
untukmu...

Aku disini karena cinta
Aku bernyanyi karena cinta
Tanpa dirimu aku tak bisa
Ku tak bisa... ku tak bisa...

★Bila Cinta - Gio☆
Bila cinta kini.
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu
Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu...
Dalam harapan

★Janji - Akim☆

Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu
Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Chorus
Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu
Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Ulang Chorus
Aku janji padamu
Akan mencintaimu
Ulang Chorus
Takkan menduakanmu

★Sumpah - Akim☆

Saat aku sendiri
Aku bayangkan kamu
Dalam dakapanku ini
Indahnya kamu di dakapan ku
Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu

Chorus
Mungkinkah
Kau kan menunggu ku
Dan akankah kau menanti diriku
Pastikah
Kau kan menunggu ku
Seperti ku yang selalu menunggumu
Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu
Ulang Chorus
Aku mahu kau selalu denganku
Di manaku berada
Aku hanya milikmu
Ulang Chorus 2X

★Getar Hati - Gio☆
Saat pertama aku mengenal dirimu
Berdetar jiwa ragaku kau mempersoraku
Tanpamu aku lemah
Kau berikan kucahaya
Terangi gelap hidupku
Kululuh Padamu
Dengar Hatiku
Kan ku Bisikan Cintaku (Cintaku)
Lihat Jiwaku
Kan Kau Dapatkan Setia....ku
Ingat Diriku Kau Kan Rasakan Rinduku
Untuk Dirimu KanKu Berikan Hidupku..wooo

★Indera - Stacy ft. Nubhan☆

L- ku sayangi dirimu..
Biarku tak bisa tiada upaya..
Halangan tak jauhkan ia..
Aku percaya kejaran masa..
P- Ku cintai dirimu..
Walau dipisah masih berkuasa..
Dua hati bisikan sempurna..
Aku percaya.. kita masih terasa..
L- kerana indera tak mungkin hilang tanpa segala yang terlindung..
P- sentuh semua yang bernyawa dengan indah tak terbatas..
$- Ku percaya sepi itu indah..
Biarku rasai.. Segala derita milik mu hati..
Seluruh jiwaku semakin teguh tak tersiksa..
Kerna kau.. Indera ku..
owhh... kau inderaku..
Kerna Indah tak mungkin pudar..
Akan bersama kemana saja..
Bernafas segala cinta..
Mengungkap irama setia.

★Jahat - Stacy☆
Aku sudah serik bercinta
Kerna asyik berakhir dengan kecewa
Tapi sejak hadirnya dia
Semua sistem kawalan kini terdedah
Kepala kata jangan gelojoh (no)
Hati pula kata pergi (go baby go)
Benarkah cinta itu buta
Kerna tak nampak apa selain dia
Chorus
Aku aku
Bagaikan sudah terkena mantera cinta
Dari manakah kau datang menyerang
Diriku diriku
Yang disangka kebal
Oh jahatnya kamu
Jahatnya kamu
Engkau engkau
Penyebab diriku terigau-igau
Kini ku terbayangkanmu hampir setiap waktu
Ku mahu ku mahu denganmu selalu
Oh jahatnya kamu
Jahatnya kamu
Apa agaknya sudah jadi
Pada ingkar untuk tak bercinta lagi
Walaupun belum bersedia
Tapi hatiku mendesak dan menggesa
Ulang Chorus 2X
Jahatnya kamu
Jahatnya kamu

★Rasa- Rasa - Stacy☆

Kemesraan.. Yang ku rasa.. Kecekalan yang ku trima..
Kelembutan pada rasa.. Pada jiwa.. tetap pertahan..
Sejak itu ku terfikir.. Kenapakah takdir ini.. Pertemukan dengan kamu..
Mengapakah?? Oh tuhan ku??....

Rasa-rasa rindu di hatiku.. tak kan lenyap walau dikau berada di hadapan mata ku..
Rasa-rasa itu rasa yang ku rela.. tuhan begitu..
Oh.. mengapa ku harus alami..

 Mungkin cinta telah hadir dalam jiwa.. Mungkin benar..
Panah cinta.. tepat pada ku.. Aku tewas.. Oh.. dengan mu..


[ some of my fav. songs ..]
[ IWALU ]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i'm a converse princess

Link3 .. Jom share link sayangs